Esports

La Generalitat concedeix 400.000 euros en ajuts a projectes singulars a l’àmbit esportiu

La Generalitat ha concedit 400.000 euros en subvencions per a l’execució de 39 projectes singulars a l’àmbit de l’esport i l’activitat física, per a l’any 2024.

La resolució, publicada pel Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), estableix que aquests ajuts tenen com a finalitat subvencionar l’execució de projectes singulars que cerquen la consecució de resultats esportius, de representació, formatius o socials a través de l’esport, amb la participació destacada desportistes i entitats de la Comunitat Valenciana.

Els 39 projectes subvencionats estan inclosos a dues categories. En primer lloc, els de tipus A, referits a projectes singulars que compten amb la participació de persones físiques o jurídiques de la Comunitat Valenciana i que busquin fomentar, a través de l’esport, activitats i hàbits saludables, valors positius i mediambientals.

També es preveu la celebració de congressos extraordinaris, elaboració de materials de divulgació esportiva, expedicions d’aventura esportives, travesses o reptes de caràcter esportiu, campanyes i intercanvis esportius, o projectes equiparables, que siguin de celebració ocasional o temporal no permanent.

Dins aquest grup s’ha resolt concedir la subvenció, per un import total de 350.000 euros, a 32 entitats. Les quantitats atorgades oscil·len entre els 3.500 i els 25.000 euros. Els projectes recolzats abasten múltiples temàtiques, entre les quals hi ha la promoció de l’activitat física en el medi rural a l’espectre autista, jornades de salut comunitària, fires d’esport inclusiu o expedicions alpinistes, entre moltes altres.

El segon grup d’iniciatives subvencionades, les de tipus B, amb un import global de 50.000 euros, fa referència a projectes per a la participació i representació directa d’esportistes i entitats de la Comunitat Valenciana en actuacions i proves esportives singulars, organitzades per institucions o entitats , i que no estiguin establertes als calendaris esportius de competició ordinaris oficials.

Set esportistes i entitats compleixen aquests requisits, per la qual cosa rebran subvencions que abasten des dels 2.456 euros fins als 10.000. Trobem en aquest grup projectes de pilota valenciana, ultratrail, beisbol o motociclisme, entre d’altres.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint