Més notícies

Indústria duplica les entitats beneficiàries d’ajudes per a donar suport a persones emprenedores

La Conselleria d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, a través de la direcció general de Mamprenedoria i Internacionalització, ha concedit ajudes a 42 entitats de l’ecosistema de mamprenedoria de la Comunitat Valenciana per secundar activitats de suport a persones mamprenedores.

En esta convocatòria la Direcció General de Mamprenedoria i Internacionalització ha reforçat el suport a la mamprenedoria duplicant les entitats beneficiàries respecte a l’anterior convocatòria en haver recuperat la subvenció per concurrència competitiva.

La consellera d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, Nuria Montes, ha explicat que “hem passat d’un govern que repartia ajudes a la carta a determinades entitats a implantar un model més d’acord amb els principis de legalitat, transparència, publicitat, igualtat i concurrència competitiva el que ha permés que entitats de l’ecosistema mamprenedor opten, per primera vegada, a estes ajudes”.

El pressupost destinat per la Direcció General de Mamprenedoria i Internacionalització supera els 2,2 milions d’euros el que ha permés donar suport a 12 projectes de formació i mentorització, 13 activitats d’acompanyament, incubació i acceleració de projectes empresarials, així com 27 activitats d’informació, sensibilització i difusió.

Montes ha destacat la “vibrant activitat mamprenedora” que té la Comunitat Valenciana “la qual cosa que ens situa com a referent nacional i internacional, destacant la capacitat d’innovació i creixement que caracteritza la nostra regió”.

En este sentit, per a la consellera és fonamental “aprofitar els grans actius de la nostra societat, com són el talent i l’esperit mamprenedor, com a palanques per a contribuir al desenrotllament dels nostres sectors productius i de la nostra societat”.

“Per a fer-ho -ha afegit Montes- els poders públics tenim l’obligació de donar-los un suport decidit, generant un entorn amable perquè puguen desenrotllar el seu talent i la seua creativitat donant suport a la mamprenedoria en totes les seues fases, no solament en les inicials”.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint