Esports

El Servigroup Peníscola Globeenergy deixa escapar el triomf a l’últim minut a Benavente (3-3)

Els del Baix Maestrat van desaprofitar un 0-2 i un 1-3 favorable al marcador al segon temps i van acabar cedint un empat a 57 segons del final en la seva visita a Benavente. Abans, els gols de Lucas i d’Iván Rumbo, per partida doble, havien posat amb avantatge els de Santi Valladares. Tot i això, un gol en pròpia va ficar els locals en el partit, que van acabar empatant gràcies a l’atac amb porter-jugador i al gol de Charlie a l’últim minut. El Peníscola signa el seu primer empat de la temporada i torna a sumar a domicili després de dues derrotes seguides lluny del Municipal.

El conjunt penyscolà visitava una de les pistes més dures de la 2a Futsal, en partit de la Jornada 19 que es va ajornar al seu dia per culpa de la Covid-19. Els de la Ciutat al Mar aviat van aconseguir el control del partit, generant clares ocasions de gol, davant un Benavente que esperava la seva oportunitat a la contra. Tot i venir de marcar 9 gols dissabte, al Peníscola li va faltar en aquest cas encert al primer temps per anar-se’n amb avantatge. El 0-0 al descans va ser insuficient per als de Santi Valladares, que van desaprofitar clares oportunitats d’avançar-se al marcador.

Tot i això, al segon temps, els peniscolans només van trigar mig minut a posar-se 0-1 després d’un control i rematada de Lucas Francini. Poc després, a assistència del mateix Lucas, Iván Rumbo anotava el 0-2 que col·locava els del Baix Maestrat amb el matx mig encarrilat, amb dos gols a favor i amb clares ocasions per posar-se 0-3. Tot i això, Benavente va trobar l’1-2 després d’una jugada amb fortuna, en què el Gauna es va marcar gol en pròpia sense voler amb una pilota rebotada.

Tot i això, el conjunt peniscolà es va tornar a posar amb dos gols d’avantatge, després d’una jugada en què Gauna va assistir a Rumbo per a l’1-3. Semblava que el partit el tornava a tenir molt de cara l’equip de Santi Valladares, per resultat i sensacions, davant la seva superioritat al 40×20. Però una altra vegada, Benavente es va aferrar al matx amb el 2-3, obra de Brian amb una falta directa des de la frontal de l’àrea. Quedaven set minuts i tot estava per decidir.

Els locals van acabar jugant-se-la amb porter-jugador; Mati Starna i el Peníscola es van defensar bé de l’atac de cinc fins al minut 40, quan Charlie va rematar sense oposició per marcar el 3-3 que acabaria sent definitiu, malgrat que els castellonencs també ho van intentar de cinc en els últims segons.

Amb aquest empat, el Peníscola segueix tercer, ara ja amb els mateixos partits disputats que els seus rivals directes. L’equip viatjarà aquest dijous des de Benavente fins a Sevilla, on quedarà concentrat dos dies abans de viatjar divendres a Ceuta. Dissabte, nova batalla davant un altre rival directe com el Ceutí.

Pel Servigroup Peníscola Globeenergy van jugar: Starna, Igor, Gauna, Bé, Francini; cinc inicial; Plaça, Paniagua, Elías, Rumb, Saladié, Xavi Cols.

Gols: 0-1 Francini (min. 21), 0-2 Rumb (min. 27), 1-2 Gauna (pp) (min. 31), 1-3 Rumb (min. 32), 2-3 Brian ( min 33), 3-3 Charlie (min 40).

Informació i Foto: Peñiscola Futbol Sala.

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint