DestacatEsports

El Circuit Ricardo Tormo presenta el seu calendari per a 2026 amb MotoGP com a cita destacada

El Circuit Ricardo Tormo ha anunciat el calendari provisional per a la temporada 2026, que inclou proves de motociclisme, automobilisme i esdeveniments esportius que consoliden el seu paper com a seu de referència en la Comunitat Valenciana.

La cita més important serà un any més el Gran Premi Motul de la Comunitat Valenciana, que se celebrarà el 22 de novembre i tancarà el Campionat del Món de MotoGP. Les entrades per a este esdeveniment ja estan disponibles en la web oficial del Circuit http://www.circuitricardotormo.com.

La temporada començarà l’11 de gener amb el Duatló, una prova que combina carrera i ciclisme en el traçat del Circuit. En febrer se celebraran dos trobades d’automobilisme: el dia 15 les Winter Series juntament amb ROOW, i el dia 21 el Porsche Sprint Challenge Southern Europe, que reunirà els vehicles GT en una jornada intensa de competició.

En març arribarà Racing Legends, el dia 8, amb vehicles històrics i activitats per als aficionats. Abril estarà dedicat a l’automobilisme nacional, amb el NAPA Racing Weekend el dia 12, i al nord-americà amb un dels esdeveniments més esperat de cada any, el Valencia NASCAR Fest el dia 19, que portarà l’espectacle de la NASCAR a la pista valenciana.

El mes de maig començarà amb la Copa de Motociclisme FMCV el dia 3 i continuarà el dia 16 amb el Gran Premi Velas Maratón Running, que convertirà el Circuit en un espai per a l’atletisme. Juny tindrà dos cites: el dia 14 se celebrarà TCR i Volrace, i el dia 21 la segona prova de la Copa de Motociclisme FMCV.

Després de l’estiu, l’avantsala de MotoGP arribarà al Circuit amb MotoJunior, que es disputarà el 6 de setembre, oferint l’oportunitat de vore els jóvens pilots que aspiren a arribar al Mundial. El dia 13 se celebrarà l’última prova de la Copa de Motociclisme FMCV i el 27 serà el torn de Supercars i ROOW, amb vehicles d’altes prestacions en pista.

Finalment, el 22 de novembre tindrà lloc el Gran Premi Motul de la Comunitat Valenciana, que tornarà a decidir els títols del Campionat del Món de MotoGP i a reunir milers d’aficionats en el Circuit Ricardo Tormo.

El director general del Circuit Ricardo Tormo, Nicolás Collado, ha indicat que “el calendari 2026 reflectix la nostra intenció per concentrar el millor del món del motor. Hem preparat una programació que inclou competicions internacionals i proves que fomenten la base del motociclisme i l’automobilisme. El Gran Premi Motul de la Comunitat Valenciana serà, com cada any, el gran moment de la temporada i una cita que convertix el nostre Circuit en el centre del motociclisme mundial”.

Calendari provisional 2026 del Circuit Ricardo Tormo:

11 de gener – Duatló

15 de febrer – Winter Series + ROOW

21 de febrer – Porsche Sprint Challenge Southern Europe *

8 de març – Racing Legends

12 d’abril – Racing Weekend

19 d’abril – Valencia NASCAR Fest

3 de maig – Copa Motociclisme FMCV

16 de maig – Gran Premi Velas Maraton Running *

14 de juny – TCR i Volrace

21 de juny – Copa Motociclisme FMCV

6 de setembre – JuniorGP

13 de setembre – Copa Motociclisme FMCV

27 de setembre – Supercars + ROOW

22 de novembre – Gran Premi Motul de la Comunitat Valenciana

* Esdeveniment en dissabte

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint