Concerts de Produccions Metronom del 28 d’abril al 4 de maig
. Tomàs de los Santos i Trobadorets protagonitzen l’agenda setmanal de Metrònom. El cantautor valencià aterra a la localitat de Martorell com un dels actes centrals de la programació “11 dies literaris”. Trobadorets començarà els seus concerts del mes de maig a la localitat de Xaló.
Tomàs de los Santos compartirà escenari amb l’actriu Sílvia Bel en aquest projecte poèticomusical per rendir homenatge a la figura de Vicent Andrés Estellés. Amb la seua guitarra, l’espectacle “M’he estimat molt la vida” fusionarà cançons amb lectures dramatitzades dins de la iniciativa “11 dies literaris” de la localitat de Martorell.
Trobadorets aterra a la localitat alacantina de Xaló per presentar el seu últim treball, el CD “Creixem”. Famílies, grans i menuts podran gaudir de la màgia de Trobadorets en directe.
02/05 Tomàs de los Santos- Martorell (Muxart. Espai d’Art i Creació Contemporanis). Acte homenatge a Vicent Andrés Estellés- 18.30 h
03/05 Trobadorets- Xaló (AV/Sant Domènech). Música familiar “Creixem”- 12.00 h
