Site icon Notícies Dígitals

Ximo Puig ha assistit a la I Cimera Hispano-Rumana celebrada a Castelló de la Plana

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha assistit a la I Cimera Hispano-Rumana, que ha tingut lloc a l’Auditori i Palau de Congressos de Castelló de la Plana.

Les delegacions han estat encapçalades pel president del Govern, Pedro Sánchez, y el primer ministre de Rumania, Nicolae-Ionel Ciucă
 

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Exit mobile version