Vall d’Alba ha viscut aquest dissabte una de les jornades més especials de les seves festes patronals en honor a la Immaculada Concepció i Sant Joan Baptista, amb el xut d’una gran mascletà del Centenari, a càrrec de la prestigiosa Pirotècnia Tomàs. Un esdeveniment que, patrocinat per la Diputació Provincial de Castelló, ha congregat nombroses persones per gaudir de la festa i de la pólvora.
«La mascletà de Pirotècnia Tomás no ha estat només un espectacle pirotècnic de primer nivell, sinó també un homenatge a cent anys d’història, esforç i orgull de tot un poble», ha subratllat l’alcaldessa de Vall d’Alba, Marta Barrachina, que ha reconegut que «ha estat emocionant veure famílies senceres, grans i petits, reunits.
Al costat de la pólvora, els bous també han tingut un protagonisme especial en aquesta jornada. Al costat de l’entrada de bous i vaques de la ramaderia de Laura Parejo que s’ha celebrat al migdia entre l’avinguda Castelló i la plaça de bous, a la tarda s’ha exhibit un bou cerril de la prestigiosa ramaderia de partit de Resina que ha estat embolat a la nit.
L’actuació del duet format per Manolo i María per als més grans, que ha tingut lloc a la seu de l’Associació Gent Major l’Alba, així com el ball amb l’orquestra ‘Invictus’ i la posterior discomòbil The End a la plaça Major han completat el programa de dissabte, penúltim dia de les festes patronals de la localitat, que conclou espectacle que els especialistes del Grup Art Toropasión oferiran a la plaça de toros.
Informació i Foto Ajuntament de la Vall d’Alba

