Site icon Notícies Dígitals

Pacheta (Tecnic de l’ElxCF) «Estem preparats per a anar a La Romareda»

«Cal seguir ajustant, però estem animats per anar a La Romareda i buscar la victòria«. Així afronta l’Elx C.F. el partit d’aquest divendres contra el Reial Saragossa. El míster, Pacheta, ha comparegut avui en roda de premsa prèvia al partit de demà i ha remarcat que «estem a 47 punts del primer objectiu; hem de lluitar, patir, ser més protagonistes amb pilota i jugar bé».

Exit mobile version