L’entrenador de l’Elx C.F., Pacheta, ha comparegut avui en roda de premsa per enviar un missatge de «tranquil·litat« i, sobretot de «responsabiidad«. «El futbol passa ara a un segon, tercer o cinquè pla; l’important és la salut de la població. Hem de fer cas a les autoritats i ser responsables«, ha assenyalat el míster, que ha explicat que «estem seguint les indicacions de autoritats i del nostre Servei Mèdic, que és la nostra autoritat directa. Som conscients de la gravetat de la situació i estem actuant amb coherència i responsabilitat «.
Informació i Foto: Elx CF

