El president de la Diputació d’Alacant, Carlos Mazón, ha animat a la ciutadania a sumar-se a aquesta gran festa de l’esport que “promet ser un èxit de públic i participació”, i alhora ha destacat el compromís de la institució provincial amb aquest tipus d’esdeveniments que “permeten difondre les bondats del nostre territori, posar en valor els nostres municipis, així com generar riquesa i ocupació”.
Entre els aspectes més significatius de la carrera destaquen els més de 200 voluntaris i voluntàries arribats de tota la província que de forma altruista col·laboraran en el correcte desenvolupament de la prova -registre, informació, lliurament de dorsals, guarda-roba, avituallament, talls de carreteres o lliurament de medalles-, així com el gran nombre d’empreses del territori que ha encoratjat als seus treballadors a inscriure en aquesta edició.
Especialment rellevant serà també l’elevada participació de persones amb mobilitat reduïda, que correran en una cadira de rodes adaptada, i de runners amb discapacitat visual, que ho faran al costat dels seus guies.
Les persones que desitgin gaudir al costat de la Diputació d’Alacant d’aquest esdeveniment encara són a temps de formalitzar la seva inscripció a través de http://www.lagrancarreradelmediterraneo.com, per a la carrera a peu, i de http://www.crono4sports.es/info/814, per la modalitat de pàdel surf.

