Site icon Notícies Dígitals

Llums i pirotecnia en la “Enfarolà” del Fadrí que ret homenatge al 650 aniversari de La Romeria

L’Alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, acompanyada per la Reina de les Festes, Paula Torres, i Reina Infantil, Carla Ibáñez, la regidora de Festes, Noelia Selma, així com les Bellea del Foc, i Bellea del Foc Infantil, la Reina de Murcia, la Reina d’Elx, i altres autoritats, han sigut testimonis en la Plaça Major de la tradicional “Enfarolà” del Fadrí.

L’espectacle de llums i música, a càrrec de la colla Xaloc, amb la secció de trabucaires, ha il·luminat la plaça Major i especialment el símbol del patrimoni arquitectònic de Castelló, el campanar de la capital de la Plana.

A continuació les llums han donat pas a l’espectacle pirotècnic a càrrec de pirotècnia Reyes Martí, on la pólvora ha marcat el rime i la banda sonora fent vibrar a tots els assistents.

L’espectacularitat que marca “La Enfarolà” ha culminat quan els Bombers de Castelló, com és tradició, han desplegat una cinta gegant en el campanar, com l’emblemàtica cinta verda que tots els castellonencs llueixen en les festes i així també lluirà el Fadrí al llarg de tota la setmana gran. Enguany, com a novetat, la monumental cinta verda fa referència al 650 aniversari que enguany compleix la Romeria a la Magdalena, com a homenatge a aquest efemèride.

 

Informació i Foto: Ajuntament de Castelló

Exit mobile version