El Palau dels Arts Reina Sofia ha rebut avui a més de 6.000 visitants i espectadors per gaudir de la XI Jornada de Portes Obertes, iniciativa amb la qual el centre d’arts inaugura la seva activitat al públic.
Des de les 11.00 h fins a les 17.00 h, el públic ha pogut recórrer les diferents sales del teatre: la Sala Principal, l’Auditori i l’Aula Magistral, a més de descobrir alguns dels espais més significatius com els jardins de les Terrasses de les Palmeres, a 17 metres d’altura, o el Balcó de la Mar, que ofereix vistes a tota la Ciutat de les Arts i les Ciències.
Així mateix, el centre d’arts ha disposat servei de cafeteria a l’Espai Els Bous, ubicat a la planta onzena de l’edifici, així com servei de Taquilles.
El Centre Plácido Domingo i l’Orquestra de la Comunitat Valenciana (OCV) han completat l’oferta de la jornada amb tres espectacles gratuïts. El Teatre Martín i Soler ha albergat una sessió matutina i una altra vespertina d’un recital en què els artistes del Centre han interpretat fragments dels títols que formen la Temporada 2018-2019.
Per la seva banda, l’OCV ha clausurat la jornada a l’Auditori amb un concert sota la batuta del director hongarès Gabor Takács-Nagy. El programa ha inclòs l’Obertura de ‘La capricciosa corretta’, de Martín i Soler, i ‘Concert per a clarinet, K 622’, de Mozart, amb Joan Enric Lluna com a solista, a més de ‘Suite número 4’, de Txaikovski, i la ‘Primera simfonia’, de Prokófiev.
Informació i Foto: Generalitat Valenciana
