L’ambaixadora algeriana ha destacat que «és la primera vegada que des d’Algèria ens plantegem un programa de formació com aquest amb una universitat d’Espanya ja que els nostres estudiants acostumen a viatjar a França». No obstant això, donada la intensa i històrica relació entre Algèria i Alacant, Feroukhi ha assenyalat que «creiem que aquesta és una gran oportunitat d’intensificar també la nostra relació a un nou nivell, com és l’universitari».
Les dues parts han acordat posar-se a treballar immediatament perquè l’acord sigui una realitat el més aviat possible i els primers estudiants de postgrau puguin començar la seva formació a la Universitat d’Alacant el pròxim curs.

