Site icon Notícies Dígitals

La Comunitat Valenciana supera les 100.000 persones immunitzades

La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 288.735 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 35.942 a Castelló, 103.319 a Alacant i 149.474 a València. Han rebut les dues dosis de la vacuna 100.996 persones. D’altra banda, s’han notificat 530 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o mitjançant test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 376.582 persones.

Per províncies, la distribució de nous positius és la següent: 37 a Castelló (38.551 en total), 228 a Alacant (141.636 en total) i 265 a la província de València (196.393). A més, el total de casos sense assignar en tota la Comunitat Valenciana es manté en 2.

Des de l’última actualització s’han registrat 2.052 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, ja són 369.154 persones a la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 37.810 a Castelló, 138.523 a Alacant i 192.765 a València, a més de 56 no assignades.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 1.351 persones ingressades: 128 a la província de Castelló, amb 20 pacients en UCI; 581 a la província d’Alacant, 133 d’ells a l’UCI; i 642 a la província de València, 165 d’ells a UCI.

A més, s’han registrat 63 morts per coronavirus des de l’última actualització, de manera que el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 6.553 persones: 749 a la província de Castelló, 2.462 a la d’Alacant i 3.342 a la de València .

D’acord amb les dades registrades, a hores d’ara hi ha 12.356 casos actius, la qual cosa suposa un 3,18% de l’total de positius.

Actualització de la situació en residències

Des de l’última actualització, els casos positius en residències de gent gran s’han reduït a 99 (9 a la província de Castelló, 31 a la província d’Alacant i 59 a la província de València), 17 centres de diversitat funcional (2 a la província de Castelló, 3 a la província d’Alacant i 12 a la província de València) i 3 centres de menors (1 a la província d’Alacant i 2 a la província de València).

· Residents nous positius: 18

· Treballadors i treballadores nous positius: 34

· Residents que han mort: 12

Actualment, es troben sota vigilància activa de control sanitari 47 residències a la Comunitat Valenciana: 6 a la província de Castelló, 17 a la província d’Alacant i 24 a la província de València.

Actualització brots de coronavirus

S’han registrat 18 nous brots des de l’última actualització: 1 a la província de Castelló, 10 a la província d’Alacant i 7 a la província de València.

· La Vila Joiosa: 4 casos. origen social

· Finestrat: 5 casos. origen social

· Alfafar: 6 casos. origen social

· Elx: 7 casos. origen social

· Ontinyent: 9 casos. origen social

· Almassora: 3 casos. àmbit educatiu

· La Vila Joiosa: 4 casos. origen social

· Beniarjó: 6 casos. origen social

· Quart de Poblet: 6 casos. origen social

· Altea: 4 casos. origen social

· València: 3 casos. origen laboral

· Alacant: 5 casos. àmbit educatiu

· La Vila Joiosa: 4 casos. origen social

· Benidorm: 3 casos. origen social

· Cadira: 4 casos. origen social

· Burjassot: 4 casos. origen social

· Elx: 4 casos. origen social

· Elx: 6 casos. origen social

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Exit mobile version