Site icon Notícies Dígitals

José Martí amb el ministre José Luis Abalos

El president de la Diputació de Castelló, José Martí, ha estat present en la intervenció que el ministre de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana, José Luis Ábalos, ha ofert aquesta vesprada en les jornades Observatori 2030 que organitza el Consell Superior d’Arquitectes d’Espanya a Cevisama i que ha tractat el futur de les ciutats i les àrees metropolitanes des de la perspectiva de la sostenibilitat.

Exit mobile version