Site icon Notícies Dígitals

Guillamón: «El parc de bombers del Grau de Castelló reduiria el temps d’arribada a les emergències del Serrallo»

Davant el recent simulacre d’emergències, dut a terme al polígon industrial, tornem a reivindicar la seva operativitat «.

«Resulta paradoxal comprovar que els que van reclamar fins a la sacietat la seva reobertura estant a l’oposició, ara que governen i tenen la possibilitat de fer-ho s’hagin desentès completament».

«La seguretat augmentaria amb un servei continuat de la Tinença d’Alcaldia del Grau que tanca entre setmana a partir de les 22.00h i ni tan sols obre en caps de setmana ni festius».

 

 

Informació i Foto: http://www.ppcastellon.es

Exit mobile version