Almassora ha celebrat hui amb gran èxit de participació els
Jocs Castellonencs per a Majors en el poliesportiu de la Garrofera i el camp
de futbol de Boqueres. Esta activitat s'engloba dins de la programació de la
Setmana de les Persones Majors que té lloc estos dies amb xarrades,
activitats i tallers.
L'alcaldessa, Maria Tormo, al costat de la regidora de Benestar Social,
Eugenia Martinavarro, ha animat als jugadors, que han competit amb un
enorme esperit de companyonia, en estes olimpíades que han reunit un
centenar d’almassorins majors de 60 anys disposats a passar una jornada
inoblidable.
“És molt important que des de les administracions fomentem un envelliment
actiu pels beneficis saludables que això comporta, tant en l'àmbit físic com
mental, a través de diverses activitats, que es converteixen també en espais
de socialització”, ha assenyalat Tormo.
Durant estes olimpíades els participants han gaudit de jocs tradicionals i
activitats esportives en diferents modalitats. Així, les disciplines són pentatló,
petanca, senderisme, coreografia, guinyot, tir al pot, dominó i cant.
Després de les activitats esportives, els participants gaudiran d'un menjar de
germanor en el centre social Sant Felip, on ha tingut lloc el lliurament de
premis als guanyadors.
La Setmana de les Persones Majors posarà demà el colofó amb una
vesprada de ball amb música en directe i xocolatada en el centre social Sant
Felip, a les 18.00 hores.
Informació i Foto: Ajuntament d’Almassora

