Site icon Notícies Dígitals

Gerard Moreno compleix 200 partits a primera divisió amb el Villarreal CF

Gerard Moreno va entrar al descans de l’Osasuna-Villarreal i va canviar completament el desenllaç del partit. El ‘7’ groc va ingressar al terreny de joc amb 2-0 al marcador per liderar una reacció per part dels groguets.

La segona part de l’equip de Marcel·lí va ser fantàstica. Amb Gerard canalitzant el joc ofensiu, el Submarí va generar infinitat d’ocasions de gol i va signar fins i tot el gol de la igualada. El ‘7’ va assumir la responsabilitat de llançar un penal decisiu en el temps afegit per fer el 2-2.

Amb aquest gol, Gerard eleva la xifra de gols amb el Vila-real fins als 118, ampliant encara més el rècord de màxim golejador històric del club que ostenta el català. El ‘7’ groc ha marcat gol amb el primer equip de Vila-real en un centenar de partits. Ha vist porteria 71 partits a Primera Divisió, 13 a Europa League, 9 a Copa del Rei, 3 a Segona Divisió, 2 a Champions League, 1 a Conference League i 1 a Supercopa de la UEFA.

A més, amb el matx d’Osasuna, el davanter groguet ha complert un total de 200 partits a Primera Divisió amb el Villarreal CF.

Informació i Foto: Villarreal CF

Exit mobile version