En joc hi ha dos reptes, una plaça en joc per a la propera edició de la Champions i el títol de Copa contra el FC Barcelona, pels que el vestidor seguirà treballant a partir d’aquesta tarda quan tornin als entrenaments. No serà fàcil, però com reconeix Ezequiel Garay, «lluitarem fins al final perquè queden coses molt maques per jugar».
I aquí el paper de l’afició seguirà sent clau, suport que han ressaltat els futbolistes i el cos tècnic, com el defensa argentí: «El vam donar tot des del principi, però ens vam quedar sense aquesta final tan desitjada. No queda altra que aixecar-se i seguir, el diumenge hi ha una altra final. Orgullós estic d’aquest equip, gràcies a la gent que sempre va creure en nosaltres i la que va estar a mort en les bones i en les dolentes «.

