Les obres, finançades pels fons FEDER, ja estan finalitzades i en pocs dies s’obriran a el públic per ser un espai visible per a tota la ciutadania. Després de les tres fases de treball estipulades en el projecte de rehabilitació, «s’han retirat ia aquells elements vegetals que havien crescut tant a la torre com a part de la muralla i s’ha dut a terme, la protecció superior de la torre, així com el encegat d’un buit inferior existent, que ha permès la construcció d’un paviment transitable, la col·locació final de la porta i els elements necessaris, tant d’accés com dels panells informatius de el patrimoni històric de Borriana »
El mateix regidor ha volgut remarcar que aquest projecte «està dins dels tres grans objectius de l’aplicació de l’estratègia EDUSI a la nostra ciutat. La recuperació i la posada en valor de el patrimoni cultural i històric, amb la qual estem treballant, ens permetrà que la ciutadania de Borriana segueixi redescobrint i pugui gaudir dia a dia de el patrimoni i, en aquest cas, de el poder arquitectònic de la Muralla i Torre de Sant Pasqual «

