Site icon Notícies Dígitals

Emergència Climàtica i Transició Ecològica concedeix 120.000 euros a 14 associacions de defensa mediambiental per difondre bones pràctiques en l’ús de l’aigua

Nombre de archivo : DSCN0114.JPG Tamaño de archivo : 710.8 KB (727831 Bytes) Fecha de entrega : 0000/00/00 00:00:00 Tamaño de imagen : 2048 x 1536 píxeles Resolución : 300 x 300 ppp Profundidad del color : 8 bits/canal Atributo Protección : Desactivado Atributo Ocultar : Desactivado ID de la cámara : N/A Cámara : E3500 Modo Calidad : N/A Modo Medición : Multipatrón Modo Exposición : Automático Programado Speed Light : Sí Distancia Focal : 5.6 mm Velocidad del disparador : 1/228.9 segundo Abertura : F2.7 Compensación de exposición : 0 EV Balance del blanco fijo : N/A Objetivo : N/A Modo de sincronización del flash : N/A Diferencia de exposición : N/A Programa Flexible : N/A Sensibilidad : N/A Nitidez : N/A Tipo de imagen : Color Modo de color : N/A Ajuste de tono : N/A Control de saturación : N/A Compensación de tono : N/A Latitud (GPS) : N/A Longitud (GPS) : N/A Altitud (GPS) : N/A

La Conselleria d’Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica ha concedit un total de 120.000 euros a 14 associacions de defensa mediambiental per difondre bones pràctiques en l’ús de l’aigua.

Es tracta de la segona convocatòria d’aquests ajuts, que es van iniciar el 2017, i han estat ateses totes les entitats que les han sol·licitat, sense haver denegat cap, ja que totes compleixen els requisits de la convocatòria i, per tant, no hi ha sol·licituds desestimades .

La Conselleria busca la col·laboració d’aquestes associacions perquè difonguin programes i projectes de bones pràctiques en matèria de bon ús, gestió i estalvi de l’aigua, amb impacte en la ciutadania.

Per complir aquesta finalitat s’han valorat projectes que difonen algun o diversos dels següents objectius: el correcte aprofitament dels recursos hídrics, la minorització de la contaminació dels aqüífers i del litoral, la defensa de la biodiversitat, la sensibilització i millora en el ús de l’aigua i la implantació d’energies renovables

A més, s’han tingut en compte criteris de sensibilització, de sostenibilitat i eficiència energètica, socioeconòmics, de biodiversitat, tecnològics, d’adequació i educatius, per a la concessió de les ajudes.

La concessió d’aquests ajuts està disponible al Diari Oficial de la Generalitat Valenciana:

 

 

 

 

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Exit mobile version