El València CF ja es prepara amb l’objectiu d’aconseguir la primera victòria de la temporada 24-25 a LALIGA EA Sports. El conjunt valencianista s’enfrontarà al FC Barcelona aquest proper dissabte, 17 d’agost, a les 21.30 hores al Camp de Mestalla.
Entre les novetats d´aquest primer entrenament de la setmana ha destacat la presència de Diego López i Cristhian Mosquera, que tornen a exercitar-se amb l´equip després de guanyar l´or olímpic amb la Selecció Espanyola.
L’equip que dirigeix Rubén Baraja arriba a aquest inici de lliga després de guanyar la 52a edició del Trofeu Taronja davant l’Eintracht de Frankfurt i disputar cinc partits més de pretemporada (CD Castelló, Esportiu Alabès, PSV Eindhoven, Levante UD i Leeds United FC).
Informació i Foto: Valencia CF

