Site icon Notícies Dígitals

Els serveis medics del Valencia Basket informen de la lesió de Sergi Garcia

El base del Valencia Basket Sergi García va haver de retirar-se al final de la sessió d’entrenament d’este matí en notar unes molèsties en la part posterior de la seua cuixa esquerra.

 

El jugador s’ha sotmès esta vesprada a una ressonància nuclear magnètica que ha revelat que patix un microtrencament fibrilar en el bíceps femoral de la seua cama esquerra.

 

S’estima necessari un temps de recuperació d’entre 2 i 3 setmanes, en funció de la seua evolució

 

 

Informació: http://www.valenciabasket.com Foto: Miguel Angel Polo

Exit mobile version