Site icon Notícies Dígitals

El VillarrealCF s’ha exercitat aquest matí al Termet de la Mare de Dèu de Gràcia de Vila-real

El VillarrealCF s’ha exercitat aquest dimarts al Termet de la Mare de Déu de Gràcia de Vilareal. El conjunt de Javi Calleja, com ja va fer la setmana passada quan va anar a El Clot de Borriana, ha tornat a sortir de la Ciutat Esportiva per completar un entrenament en un paratge natural.

El Submarí Groc ha realitzat carrera contínua i altres exercicis abans de tornar a les instal·lacions esportives del Vila-real CF per continuar al gimnàs amb la sessió matinal.

Informació i Foto:Villarrealcf
Exit mobile version