El jugador Maxi Gómez ha estat intervingut de manera satisfactòria aquest dimarts d’una fractura al cinquè metatarsià del seu peu esquerre. La intervenció ha tingut lloc a l’Hospital Quirón de Barcelona i ha estat realitzada per l’equip del Dr. Cugat en coordinació amb els serveis mèdics de Valencia CF. El jugador tornarà a València en els pròxims dies per iniciar el treball de recuperació.
Informació i Foto: Valencia CF

