La intensitat es converteix en una norma en cadascun dels entrenaments desenvolupats pel grup que condueix Paco López. La plantilla blaugrana no cau en la relaxació en una setmana marcada per la rellevància del partit de diumenge davant la U. Las Palmas. Les sessions ressalten aquest compromís i el caràcter d’un equip que ha sumat vuit dels darrers dotze punts. Al caient de dos quarts d’onze els jugadors han saltat al camp número u de la Ciutat Esportiva per reprendre l’activitat física. La matinal ha inclòs diferents pràctiques de pressió i possessió de la pilota i partits condicionats en espais delimitats. Morales no s’ha exercitat amb el grup. El Comandant ha realitzat un treball preventiu al gimnàs que ha conjugat amb tractament de fisioteràpia. Lerma ha realitzat part de l’entrenament amb el col·lectiu, si bé s’ha retirat amb antelació per efectuar un treball personalitzat de prevenció. L’esquadra blaugrana descansarà en la jornada d’aragonesa dimecres per tornar als entrenaments dijous des de les 10:30 hores a Buñol.
Informació i Foto: http://www.levanteud.com
