L’equip llevantinista ha reprès avui els entrenaments després de la victòria de dissabte passat davant el Getafe CF. Els de Paco López s’han exercitat a les instal·lacions de la Ciutat Esportiva en una sessió condicionada pel fort vent. A més dels lesionats Bardhi i Campanya, Vukcevic tampoc ha pogut entrenar amb el grup per unes molèsties a l’esquena.
El conjunt granota tornarà a exercitar-se demà dimecres a les 10:30 hores a la Ciutat Esportiva.
Informació i Foto: Levante UD

