El Levante UD ja coneix el rival a qui haurà d’enfrontar-se a la segona eliminatòria de la Copa SM El Rey. Els llevantinistes en aquesta segona ronda rebran a l’Estadi Ciutat de València la SD Amorebieta. El matx es disputarà el dia 5, 6 o 7 de desembre.
Informació i Foto: Levante UD

