El Departament de Salut de Castelló organitza una nova jornada de vacunació sense cita prevista per divendres, 20 de maig, de 16 a 21 hores, al Pati dels Tarongers de l’Hospital General de Castelló, situat a l’Edifici Docent.
Aquesta nova jornada va adreçada a tota la població, tant pediàtrica com adulta, que estigui pendent de rebre alguna de les dosis de la vacuna contra la COVID-19.
A més de qualsevol situació personal, es recorda a la població que segons estableix l’Estratègia de Vacunació del Ministeri de Sanitat, el període recomanable entre la vacuna i el diagnòstic positiu de COVID-19 és de 5 mesos, per això seria ara el moment de rebre la vacuna aquelles persones que van patir aquesta patologia a l’onada de contagis de gener de 2022 i no es van poder inocular la dosi pendent.

