El president de la Generalitat, Ximo Puig, la vicepresidenta, Mónica Oltra, i la resta de membres del Consell, han assistit a la recepció que ha tingut lloc a l’Ajuntament de Biar.
Durant l’acte al consistori d’aquest municipi que acull el Seminari de Govern – Estiu 2018, Puig ha assenyalat la utilitat d’aquests seminaris per a «connectar territoris» i assentar «una visió de comarques».
A més, el president ha incidit en la importància del municipalisme, així com en l’aposta del Consell per teixir «una aliança clara amb els ajuntaments», mitjançant programes, ha explicat, com el Xarxa Llibres o el Fons de Cooperació Municipal.
El cap de l’Executiu valencià i el conjunt dels consellers i conselleres han estat rebuts per la corporació municipal, encapçalada pel seu alcalde, Julio Sanjuan, que ha destacat que el Consell s’hagi establert per uns dies a Biar per «analitzar i estudiar les necessitats de les societat «.
Informació i Foto: Generalitat Valenciana
