Site icon Notícies Dígitals

El CD Castellón presenta un ERTE però garanteix íntegrament les nòmines dels seus empleats

Davant l’excepcional situació d’emergència sanitària que viu el país, la propagació de la pandèmia del Covid-19, la suspensió de la competició futbolística i essencialment la preocupació que existeix al Club per la salut dels seus jugadors i empleats, el CD Castellón, ha decidit presentar, per causa de força major, davant l’autoritat pertinent un ERTE que afecta la totalitat dels seus treballadors i pel 100% de la seva jornada laboral.

No obstant això, El CD Castellón comunica que tot i la difícil situació i el menyscapte econòmic provocat per aquesta crisi sanitària, el Consell d’Administració, ha pres la ferma decisió de fer un pas a el front, i realitzar un immens esforç econòmic per part del Club per assegurar el compliment de les retribucions de les nòmines dels seus empleats.

Per al CD Castellón, el primer sempre ha estat, és i serà vetllar per la salut dels seus treballadors i les seves famílies. Però a més, aquesta decisió de Consell d’Administració ve a ratificar el projecte i el compromís que aquest Consell té al costat dels seus socis i accionistes de fer d’aquest club, un Club exemplar. Per això, tot i la difícil situació social i econòmica que viu el país i en conseqüència el CD Castellón, el nostre Club, ha decidit que és el moment d’estar al costat dels seus jugadors i empleats garantint que cobraran íntegrament les seves nòmines.

Informació i Foto: CD Castellón
Exit mobile version