Muñiz ha decidit convocar la totalitat dels jugadors que componen la plantilla per al partit davant del Real Betis que està pautat per a la jornada de demà dilluns des de les 21:00 hores en l’Estadi Ciutat de València. El col·lectiu granota està citat demà a les 12:15 hores al coliseu llevantinista per concentrar-se en l’Hotel NH les Arts.
PORTERS
Oier, Koke Vegas i Iván Villar
DEFENSORS
Toño, Róber Pier, Chema, Coke, Postigo, Cabaco, Pedro López i Lluna
CENTRECAMPISTA
Doukouré, Lerma, Bardhi, Morales, Ivi, Rochina, Lukic, Jason, Campanya i Fahad
DAVANTERS
Roger, Pazzini, Sadiku i Boateng
Informació i Foto: http://www.levanteud.com
