Site icon Notícies Dígitals

Convocatoria del Llevant per al partit de #LigaSantander davant el Betis

Paco López, a la conclusió de la sessió d’activació, desenvolupada en les instal·lacions del Ciutat des de les 9:30 hores, ha confirmat el llistat dels jugadors convocats per al partit de Laliga Santander davant el Reial Betis que es disputarà aquesta nit des de les 22:15 hores en l’Estadi Benito Villamarín.

PORTERS

Oier, Aitor i Koke Vegas

DEFENSORS

Toño, Róber Pier, Chema, Coke, Postigo, Pedro López i Lluna

CENTRECAMPISTES

Doukouré, Prcic, Bardhi, Morales, Rochina, Jason i Campanya

DAVANTERS

Roger i Raphael

Cabaco es perd el partit davant del Real Betis per acumulació d’amonestacions de l’exercici passat.

 

 

 

Informació i Foto: LevanteUD

Exit mobile version