Paco López, a la conclusió de la sessió d’activació, desenvolupada en les instal·lacions del Ciutat des de les 9:30 hores, ha confirmat el llistat dels jugadors convocats per al partit de Laliga Santander davant el Reial Betis que es disputarà aquesta nit des de les 22:15 hores en l’Estadi Benito Villamarín.
PORTERS
Oier, Aitor i Koke Vegas
DEFENSORS
Toño, Róber Pier, Chema, Coke, Postigo, Pedro López i Lluna
CENTRECAMPISTES
Doukouré, Prcic, Bardhi, Morales, Rochina, Jason i Campanya
DAVANTERS
Roger i Raphael
Cabaco es perd el partit davant del Real Betis per acumulació d’amonestacions de l’exercici passat.
Informació i Foto: LevanteUD
