Site icon Notícies Dígitals

Begoña Carrasco felicita el bisbe D. Casimiro López Llorente en el 50é aniversari de la seua ordenació sacerdotal

La primera edil, Begoña Carrasco, ha assistit a la Santa Missa Crismal celebrada en la Cocatedral de Santa María de Castelló de la Plana, on ha felicitat personalment el bisbe de la Diòcesi de Sogorb- Castelló. Un eucaristia celebrada en el context del 50 aniversari de la seua ordenació sacerdotal.

Acompanyada pel regidor de Relacions Institucionals, Vicent Sales, la primera edil ha volgut mostrar el seu respecte i felicitació al Bisbe, qui va ser ordenat sacerdot el 6 d’abril de 1975 en la catedral del Burgo de Osma.

Informació i Foto: Ajuntament de Castelló

Exit mobile version