La llevantinista Estefania Banini ha estat convocada per la Selecció d’Argentina per participar al Mundial. La jugadora es concentrarà amb el combinat argentí el proper 14 de maig a Buenos Aires i el dia 31 viatjarà a França per a la celebració del Campionat del Món.
Informació i Foto: LevanteUD

