Us presentem l’agenda mensual de juny de La Bohemia:
06 de juny
The Pioneers + The Upsessions
Concert
Jamaican Memories i Bredda Jamaican Music Club fan comboi per a portar als mítics jamaicans a La Bohemia i oferir una vesprada-nit d’autèntic ‘reggae’n’soul’ amb Stereotone Sound, que obrirà la jornada amb la millor selecció d’oldies, The Upsessions, una de les bandes més respectades del so ‘early reggae’ per primera vegada a Castelló, i The Pioneers, banda de culte de la música d’arrel jamaicana. La nit finalitzarà amb les punxades de Stereotone, Natural Groove Brothers, Bredda Jamaican Music Club i Jamaican Memories.
Serà una oportunitat única de veure a totes aquestes bandes en directe!
La còmica Sil de Castro torna a La Bohemia després del seu èxit amb ‘Noche de chicas’, un show dissenyat per dones i només per a dones. És un show de comèdia? Un aquelarre? Una orgia lèsbica? Ells mai ho sabran, però tu sí. Sil de Castro, una destacada còmica, serà l’amfitriona, acompanyada per altres artistes convidades, d’aquest monòleg on es crea un espai segur, sa i de germanor, ple de rialles empoderades.
Jugar a Quijotear és l’espectacle de teatre infantil basat en la història de Don Quijote més divertit i delirant de l’actualitat. Acompanya a Anselmo Sáinz “Hansel”, narrador, joglar i titellaire i a Belén Márquez “Revoltosa”, actriu i animadora, a un viatge ple d’ocurrències, gràcies, destrosses i disbarats. Amb els personatges de Don Quijote, Rocinante i Sancho Panza, menuts i grans contaran contes, ballaran, cantaran i jugaran al teatre.
La Bohemia viurà l’estrena mundial de l’espectacle Quijotear, basat en les comèdies dels mateixos Don Quijote i Sancho Panza. Anselmo Sáinz “Hansel”, narrador, joglar i titellaire i a Belén Márquez “Revoltosa”, actriu i animadora, han preparat una obra de teatre molt participativa on el públic cantarà, ballarà i jugarà amb els personatges de la famosa novel·la de Cervantes.
Participa en l’última sessió d’improvisació musical de la temporada coordinada pel bateria Guillem Jovaní (membre de Rumia i Santi Campos e Hijos) a La Bohemia. En aquesta ‘Fusión Jam’ trobaràs una alternativa a les jams habituals, ja que està oberta a qualsevol estil. Els participants podran tocar junt amb una banda formada per grans músics com Rafa Navarro (guitarra), Jordi Blasco (baix), Fabián Rus (saxo) i Cayetano Balfagon (Keys & Hammond). És una crida a músics, cantants, poetes i curiosos en general. Participa en aquesta ‘Fusion Jam’ oberta que ve amb sorpreses. Gaudeix, promociona’t i toca en aquest gran escenari.
Darío Mares aterra a Castelló de la Plana amb un nou xou ple de tonteries gordíssimes i de tot allò que no suporta del dia a dia, baix una perspectiva absurda i totalment tronxant. Este còmic, afincat a Madrid, porta anys rodant amb els seus espectacles per tota Espanya i, a més, és un dels residents de El Club de la Comedia.
Gaudeix de l’humor d’este manxec, amb un ritme trepidant que no et deixarà ni respirar! (No literalment, que tampoc és tan mala gent.)
El 20 de juny La Bohemia es tornarà a transformar en un espai ple de purpurina, plomes i tacons per a una TOTO plena d’ORGULL!
Prepara el teu millor conjunt per a la nostra ‘runway’ amb temàtica Orgull de TOTO i un ‘line-up’ espectacular: les drags Hornella Góngora, Geena Clams i Tituba, i la música de Isaac Oz i Winged Monkey perquè balles i gaudisques tota la nit.
Després de l’èxit anterior, torna a La Bohemia aquest monòleg. En la sala de espera és un espectacle en viu únic, on la improvisació i la interacció amb el públic són claus perquè Iván Esturillo, còmic, influencer i sanitari, cree un ambient de rialles que no et pots perdre. Aquest monòleg està ambientat en una sala d’espera d’hospital, un entorn que el còmic domina i que tant agrada als seus seguidors. Un espectacle ple d’humor, fantasia, realitat, trastades i molt d’amor.
Els i les alumnes de l’Escola Metrònom celebren l’audició de final del curs 25-26. A La Bohemia, podran demostrar a tots els assistents tot el que han aprés durant aquest any. Junt amb els professors del centre, tindrem peces amb la guitarra, bateria, piano, cant…tot un repertori variat i divertit. No et pots perdre aquest acte tan especial i emotiu a La Bohemia.
Poques vegades un espectacle de Xavi Castillo ha necessitat menys explicació. Apocalipsi Fatxa és exactament això: un gran Veriueu-ho apocalíptic on reflexionem sobre el que estem vivint, aquesta deriva feixista a nivell nacional i internacional. Ho intentarà fer amb humor, sàtira, personatges…i la mala llet marca de la casa.